Pravo na povlačenje/prigovor*
Pridržavamo se zakona o ugovorima na daljinu u skladu s preporukama Švedske agencije za zaštitu potrošača. Prema Zakonu o ugovorima na daljinu, imate pravo vratiti naručenu robu bez grešaka bez navođenja razloga.
Obavijest o tome mora se dati što je prije moguće, ali najkasnije 30 dana od primitka artikla. Ako možete dokazati da postoji tvornička greška u proizvodu, uvijek ćete dobiti nove dijelove, međutim, jamstvo se ne odnosi na habanje i habanje.
Povratnu dostavu plaćate sami. Za povrat – unesite svoj poštanski žiro, bankovni žiro, osobni račun ili broj bankovnog računa – ako ste platili putem Klarne, kredit/povrat će se izvršiti putem Klarne.
Povratnu dostavu snosi kupac sam po cijeni od 10-20 EUR.
Kako postupiti sa žaljenjem/pritužbom:
- Pošaljite e-poštom na support@cropadel.hr svoj broj narudžbe i ako se želite žaliti (zašto + slika) ili otkazati kupnju.
- Nakon što je vaše žaljenje/pritužba odobrena, molimo vas da učinite sljedeće:
- Ispunite dokument koji ste dobili nakon našeg odgovora.
- Proizvod(e) pakirate u istu ambalažu koju smo poslali s paketom od početka u originalnom pakiranju. Ako se ovo pokvari/baci, vi ste kao kupac odgovorni za novu.
- Vi kao kupac ste odgovorni za povratnu dostavu i smatrate se odgovornim za plaćanje ako je paket izgubljen ili oštećen (u slučaju reklamacije, mi plaćamo povratnu dostavu, ovu informaciju ćete dobiti putem e-pošte i povratnicu koju morate priložiti paketu)
- Proizvod se šalje na adresu:
Cropadel AB
Sufflörgatan 1
215 82 Malmö